Strategic Management / Nejlevnější knihy
Strategic Management

Kód: 04521078

Strategic Management

Autor N. Chandrasekaran, P. S. Anathanarayanan

Strategic Management is a comprehensive textbook designed to meet the requirements of postgraduate management students. Written in a student-friendly style, it covers concepts and research in the field, and provides a balanced app ... celý popis

1055

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Strategic Management

Nákupem získáte 106 bodů

Anotace knihy

Strategic Management is a comprehensive textbook designed to meet the requirements of postgraduate management students. Written in a student-friendly style, it covers concepts and research in the field, and provides a balanced approach to the subject. The book begins with introducing the basic concepts and objectives of strategic management. This is followed by a discussion on environmental analysis and forecasting techniques as well as models. Further, it explores corporate strategies, their formulation and implementation. The book addresses issues regarding corporate social responsibility and corporate governance and emphasizes the importance of evaluating and controlling the effectiveness of a strategy. It also deals with analysis of business cycles with reference to cost impact, other than explaining about risk management and its measurement. The book concludes with a chapter on case analysis which contains matter on practicing the applications of strategic management. Owing to its comprehensive coverage and insights, students will find this book useful. It will also serve as a guide for professionals because of the inclusion of varied examples and case studies.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

1055

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: