Stand Out Social Marketing: How to Rise Above the Noise, Differentiate Your Brand, and Build an Outstanding Online Presence / Nejlevnější knihy
Stand Out Social Marketing: How to Rise Above the Noise, Differentiate Your Brand, and Build an Outstanding Online Presence

Kód: 01197406

Stand Out Social Marketing: How to Rise Above the Noise, Differentiate Your Brand, and Build an Outstanding Online Presence

Autor Mike Lewis

The next step in the social media marketing revolution proven tactics for standing out and drawing positive attention in the already overcrowded social web §Stand Out Social Marketing goes beyond the basics of establishing a socia ... celý popis

666

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Stand Out Social Marketing: How to Rise Above the Noise, Differentiate Your Brand, and Build an Outstanding Online Presence

Nákupem získáte 67 bodů

Anotace knihy

The next step in the social media marketing revolution proven tactics for standing out and drawing positive attention in the already overcrowded social web §Stand Out Social Marketing goes beyond the basics of establishing a social presence to offering a set of strategies and tactics designed specifically to help a brand rise above existing noise on the social web. The book presents case studies along with interviews of social media thought leaders showcasing how the most powerful brands have succeeded in this area. §" Stand Out Social Marketing is a standout must-read. Mike Lewis gets it because he's lived social marketing for 10 years. Buy this book you won't be disappointed. § Dave Kerpen, CEO, Likeable Media, and author of the New York Times bestselling Likeable Social Media §Mike Lewis is Vice President of Sales and Marketing at Awareness, Inc., a social media marketing software provider. §

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

666

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: