Social Organization / Nejlevnější knihy
Social Organization

Kód: 14213043

Social Organization

Autor Jon Ingham

Full of practical advice for HR professionals, The Social Organization is a clear guide to addressing the urgent need for companies to move their focus from developing individuals to developing networks and relationships between e ... celý popis

1371

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Social Organization

Nákupem získáte 137 bodů

Anotace knihy

Full of practical advice for HR professionals, The Social Organization is a clear guide to addressing the urgent need for companies to move their focus from developing individuals to developing networks and relationships between employees. Case studies from leading companies such as IBM, Panasonic, John Lewis, Boots and Zappos illustrate how relationship-based strategies can be implemented successfully to increase organizational performance.Part One of The Social Organization explores the context of social capital and analyses how and why HR need to foster and develop it. Part Two provides practical guidance for improving social capital and connections throughout the whole employee life cycle: this includes initial recruitment and job design, workplace design, social learning, performance management, employee retention, talent and leadership development and the role of social media and Enterprise 2.0 technology. Part Three covers how HR professionals can identify, implement and measure these relationship-based strategies. Social Capital in Organizations is an essential book for all HR professionals needing to develop the social capital of their organizations for improved performance.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1371

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: