Kód: 06505904
Social Media Law for Business: A Practical Guide for Using Facebook, Twitter, Google +, and Blogs Without Stepping on Legal Land Mines
Offers best practices covering legal rights and responsibilities when using social networks, such as LinkedIn, Facebook, Twitter, foursquare, corporate and personal blogs, and Google+. This title contains essential legal advice, r ... celý popis
Mohlo by se vám také líbit
Dárkový poukaz: Radost zaručena
- Darujte poukaz v libovolné hodnotě a my se postaráme o zbytek.
- Poukaz se vztahuje na celou naši nabídku.
- Elektronický poukaz vytisknete z e-mailu a můžete ihned darovat.
- Platnost poukazu je 12 měsíců od data vystavení.
Objednat dárkový poukazVíce informací
Více informací o knize Social Media Law for Business: A Practical Guide for Using Facebook, Twitter, Google +, and Blogs Without Stepping on Legal Land Mines
Nákupem získáte 106 bodů
Anotace knihy
Offers best practices covering legal rights and responsibilities when using social networks, such as LinkedIn, Facebook, Twitter, foursquare, corporate and personal blogs, and Google+. This title contains essential legal advice, real-world case studies, and useful takeaways.
Parametry knihy
Zařazení knihy
Knihy v angličtině
Economics, finance, business & management
Business & management
E-commerce: business aspects
- Plný název: Social Media Law for Business: A Practical Guide for Using Facebook, Twitter, Google +, and Blogs Without Stepping on Legal Land Mines
- Autor: Glen Gilmore
- Jazyk: Angličtina
- Vazba: Brožovaná
- Počet stran: 272
- EAN: 9780071799607
- ISBN: 9780071799607
- ID: 06505904
- Nakladatelství: McGraw-Hill Education - Europe
- Hmotnost: 330 g
- Rozměry: 152 × 227 × 11 mm
- Datum vydání: 16. January 2015
Oblíbené z jiného soudku