Kód: 01321301
Great brands have always started on the inside, but why are companies taking so long to leverage the great opportunities offered by internal social media? This book deals with this potential and provides guidance for businesses ev ... celý popis
696 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 70 bodů
Great brands have always started on the inside, but why are companies taking so long to leverage the great opportunities offered by internal social media? This book deals with this potential and provides guidance for businesses everywhere.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects
696 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )