Signage Systems & Information Graphics / Nejlevnější knihy
Signage Systems & Information Graphics

Kód: 01266550

Signage Systems & Information Graphics

Autor Andreas Uebele

This book explores signage as a point where graphic design and architecture come together. The author begins by describing the basic rules of signage design – signs must be visible but not distracting, informative but not unwieldy ... celý popis

2090

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Signage Systems & Information Graphics

Nákupem získáte 209 bodů

Anotace knihy

This book explores signage as a point where graphic design and architecture come together. The author begins by describing the basic rules of signage design – signs must be visible but not distracting, informative but not unwieldy, concise but not confusing. Colour, typography, pictograms and icons are all elements that can be varied and exploited to encapsulate as much information as possible and fit the requirements of the brief:  the signage for a hospital, an airport and a conference centre may have little in common, and solutions must always be tailored to fit the location. The book also showcases great examples of signage design worldwide, ranging from museums and schools to transport systems, with an emphasis on the most original approaches. This is not only an indispensable handbook for communications designers but a must for architects, interior designers and graphic artists who are keen to get a better insight into this fascinating but often overlooked aspect of modern design.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Industrial / commercial art & design Graphic design

2090

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: