Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport / Nejlevnější knihy
Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport

Kód: 14132566

Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport

Autor John Buswell, Christine Williams, Keith Donne

This enhanced new edition addresses key points and principles of managing service quality across the sector. It considers the underpinning theory of service quality, informs the reader of the practical application of service quali ... celý popis

1474


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport

Nákupem získáte 147 bodů

Anotace knihy

This enhanced new edition addresses key points and principles of managing service quality across the sector. It considers the underpinning theory of service quality, informs the reader of the practical application of service quality management tools and techniques in the leisure and tourism industry and is fully illustrated with case-studies.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

1474

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: