Role of the Social Context for Strategy-making / Nejlevnější knihy
Role of the Social Context for Strategy-making

Kód: 06624379

Role of the Social Context for Strategy-making

Autor Karolin Marx

Karolin Marx examines the significance of the social context for strategy-making. She shows that social relationships within organizations are not only positive, but can also impede the successful development of strategic initiati ... celý popis

1665


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Role of the Social Context for Strategy-making

Nákupem získáte 167 bodů

Anotace knihy

Karolin Marx examines the significance of the social context for strategy-making. She shows that social relationships within organizations are not only positive, but can also impede the successful development of strategic initiatives.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

1665

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: