Revenue Management / Nejlevnější knihy
Revenue Management

Kód: 04552894

Revenue Management

Autor I. Yeoman, U. McMahon-Beattie

In times of economic down turn you need to know how much your customers will pay for a product and appropriate strategies - this is not about offering the lowest price in order to fill capacity. It's about knowing your markey segm ... celý popis

3879


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Revenue Management

Nákupem získáte 388 bodů

Anotace knihy

In times of economic down turn you need to know how much your customers will pay for a product and appropriate strategies - this is not about offering the lowest price in order to fill capacity. It's about knowing your markey segment, how much they will pay, when they will purchase and what distribution they will use. Pricing is about deciding your market position whereas revenue management is the strategic and tactical decisions firms take in order to optimize revenues and profits. This book offers insights into research, theories, applications and innovations and how to makes these work in different industries

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

3879

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: