Rethinking Strategy for Creative Industries / Nejlevnější knihy
Rethinking Strategy for Creative Industries

Kód: 01015074

Rethinking Strategy for Creative Industries

Autor Milan Todorovic, Ali Bakir

Creative Industry practices are increasingly manifested through hybrid models and methods and emerging sub-sectors.  With ever finer dividing lines between form and content, product and service, participation and consumptio ... celý popis

5563


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Rethinking Strategy for Creative Industries

Nákupem získáte 556 bodů

Anotace knihy

Creative Industry practices are increasingly manifested through hybrid models and methods and emerging sub-sectors.  With ever finer dividing lines between form and content, product and service, participation and consumption, the distinctions bet

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

5563

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: