Retail Management / Nejlevnější knihy
Retail Management

Kód: 05146506

Retail Management

Autor U. C. Mathur

Retail ventures become successful due to a variety of reasons but major dilemma for retail entrepreneurs is the secret formula for continued success. The book provides the entire gamut of carefully crafted success themes which cov ... celý popis

1452

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Retail Management

Nákupem získáte 145 bodů

Anotace knihy

Retail ventures become successful due to a variety of reasons but major dilemma for retail entrepreneurs is the secret formula for continued success. The book provides the entire gamut of carefully crafted success themes which cover the retail business in its entirety. Competition gives the benefit of large product range, brands and competitive prices to the buyers. Retail management is similar to the comprehensive management of a luxury liner that calls for round the clock operations. Retail operations starting from vendor and retailer selections through which the business gets its full impact when the customer gets the product/brand he wants, where he wants and when he wants. Virtual determinants of retail success have been thoroughly covered in the book besides the regular retail business areas. The book describes retail entrepreneurs selection of dealers, their motivation for selling their products in preference to competitive brands. Sales calls made on retailers by the principles, including call objective, call planning, call closure and feedback are highlighted for the benefit of the readers.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Distributive industries

1452

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: