Effect of Managerial Experiences on Strategic Sensemaking / Nejlevnější knihy
Effect of Managerial Experiences on Strategic Sensemaking

Kód: 03621744

Effect of Managerial Experiences on Strategic Sensemaking

Autor Utz Schäffer, Daniel Kauer

Daniel Kauer studies the effects of managerial experiences on the strategic sensemaking of top management teams. He shows that it is very important to distinguish between the depth and breadth of managerial experience, as these di ... celý popis

1681


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Effect of Managerial Experiences on Strategic Sensemaking

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

Daniel Kauer studies the effects of managerial experiences on the strategic sensemaking of top management teams. He shows that it is very important to distinguish between the depth and breadth of managerial experience, as these discrete dimensions have different effects on strategic sensemaking on the individual as well as on the organizational level. While diversity represents a team’s potential to be successful in strategic sensemaking, the team must realize this potential through effective interaction. Therefore, the author also analyzes decisive interaction factors and describes how teams can best leverage their members’ experience.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

1681

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: