Reputation Management for Organizations- Effects of Organization-Public Relationships / Nejlevnější knihy
Reputation Management for Organizations- Effects of Organization-Public Relationships

Kód: 08925047

Reputation Management for Organizations- Effects of Organization-Public Relationships

Autor Sung-Un Yang

In recent years, organizations have demanded evidence that communication management is effective. Consequently, professionals and scholars alike have looked for the key concepts to establish the value of communiction management pr ... celý popis

1769


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Reputation Management for Organizations- Effects of Organization-Public Relationships

Nákupem získáte 177 bodů

Anotace knihy

In recent years, organizations have demanded evidence that communication management is effective. Consequently, professionals and scholars alike have looked for the key concepts to establish the value of communiction management practice. The terms "relatio

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business communication & presentation

1769

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: