Kód: 06716772
Acknowledges the multiple meanings of quality tourism experiences, the diverse contexts in which tourism occurs, and the varied stakeholders associated directly or indirectly with the phenomenon of tourism. This book examines the ... celý popis
2511 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 251 bodů
Acknowledges the multiple meanings of quality tourism experiences, the diverse contexts in which tourism occurs, and the varied stakeholders associated directly or indirectly with the phenomenon of tourism. This book examines the multiple meanings of quality across a variety of settings, as well as across and between various stakeholder groups.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries
2511 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )