Choice and Preference in Media Use / Nejlevnější knihy
Choice and Preference in Media Use

Kód: 06715067

Choice and Preference in Media Use

Autor Sylvia Knobloch-Westerwick

Mediated messages flood our daily lives, through virtually endless choices of media channels, genres, and content. However, selectivity determines what media messages we attend to and focus on. The present book examines the factor ... celý popis

5564


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Choice and Preference in Media Use

Nákupem získáte 556 bodů

Anotace knihy

Mediated messages flood our daily lives, through virtually endless choices of media channels, genres, and content. However, selectivity determines what media messages we attend to and focus on. The present book examines the factors that influence this selectivity.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies

5564

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: