Pharmaceutical Metrics / Nejlevnější knihy
Pharmaceutical Metrics

Kód: 04621845

Pharmaceutical Metrics

Autor D. Zuckerman

'What gets measured gets fixed', and this is as true of the pharmaceutical industry as any other. The problem is that pharmaceutical businesses are complex. Drug research and development involves extended and expensive processes; ... celý popis

4989

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Pharmaceutical Metrics

Nákupem získáte 499 bodů

Anotace knihy

'What gets measured gets fixed', and this is as true of the pharmaceutical industry as any other. The problem is that pharmaceutical businesses are complex. Drug research and development involves extended and expensive processes; defining appropriate metrics for these processes is not easy, yet ineffective or misguided metrics can be more damaging than none at all. David Zuckerman's "Pharmaceutical Metrics" is an extremely practical step-by-step guide to selecting a system, selling it to top management, choosing, and defining the right metrics for your system, communicating and displaying the results. And because metrics are about how to shape and develop your business, he explores how to deploy them organization-wide, and make sure that they are driving business improvement. In order to reflect the needs of different types of pharmaceutical company the author uses four sample companies, throughout the book, to illustrate the principles for 'big pharma', 'micro pharma', a virtual development company and a CRO. Dave Zuckerman's readable guide shows you how to select appropriate metrics, design effective systems, and use the data to drive every aspect of a pharmaceutical business: the employees, the processes, the customers and the financials.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Manufacturing industries

4989

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: