Driven to Delight: Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way / Nejlevnější knihy
Driven to Delight: Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way

Kód: 09491440

Driven to Delight: Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way

Autor Joseph Michelli

Offers a look at how Mercedes-Benz transformed itself into a best-in-class, customer-obsessed organization. This book reveals how leaders within the organization drove the transformation of the operational and cultural environment ... celý popis

1010


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Driven to Delight: Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way

Nákupem získáte 101 bodů

Anotace knihy

Offers a look at how Mercedes-Benz transformed itself into a best-in-class, customer-obsessed organization. This book reveals how leaders within the organization drove the transformation of the operational and cultural environments at Mercedes-Benz through their strategic vision.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Manufacturing industries

1010

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: