Kód: 37009780
Amelie Winters investigates omni-channel strategies in retail and provides new insights and important implications for researchers and managers based on theoretical considerations and empirical analyses. She shows that retailer sh ... celý popis
3611 Kč
Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.
Nákupem získáte 361 bodů
Amelie Winters investigates omni-channel strategies in retail and provides new insights and important implications for researchers and managers based on theoretical considerations and empirical analyses. She shows that retailer should focus on the interdependencies between major purchase channels and emphasizes the need to identify supportive stimuli and cues, such as integration services and online- and omni-channel-specific marketing instruments, to support such transfers and improve behavioral outcomes at the retailer and channel level.
Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Einzelne Wirtschaftszweige, Branchen
3611 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )