Nuevos caminos en la evolución de las Marcas, Los / Nejlevnější knihy
Nuevos caminos en la evolución de las Marcas, Los

Kód: 16342459

Nuevos caminos en la evolución de las Marcas, Los

Autor JUAN (COORD.) BENAVIDES DELGADO

En los últimos a?os se observa los constantes esfuerzos que lasempresas e instituciones dedican a desarrollar políticas decomunicación que mejoren su reputación corporativa, integrando en suestrategia empresarial la consolidación ... celý popis

728

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Nuevos caminos en la evolución de las Marcas, Los

Nákupem získáte 73 bodů

Anotace knihy

En los últimos a?os se observa los constantes esfuerzos que lasempresas e instituciones dedican a desarrollar políticas decomunicación que mejoren su reputación corporativa, integrando en suestrategia empresarial la consolidación de su imagen y confia

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy ve španělštině Literatura Ensayos

728

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: