Neurobranding: Strategies for shaping consumer behavior / Nejlevnější knihy
Neurobranding: Strategies for shaping consumer behavior

Kód: 19712783

Neurobranding: Strategies for shaping consumer behavior

Autor Dr Peter Steidl

Neuromarketing is fast becoming more visible in mainstream marketing and communications practice, but is still not often enough integrated into strategy development and decision-making. Neurobranding argues that, as the world star ... celý popis

572


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Neurobranding: Strategies for shaping consumer behavior

Nákupem získáte 57 bodů

Anotace knihy

Neuromarketing is fast becoming more visible in mainstream marketing and communications practice, but is still not often enough integrated into strategy development and decision-making. Neurobranding argues that, as the world starts to experience the disru

Parametry knihy

572

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: