Mega Media / Nejlevnější knihy
Mega Media

Kód: 07425008

Mega Media

Autor Nancy Maynard

This report attempts to find an honest and different way to understand the future of news across media. Its assesment begins in the marketplace and follows a maze of business practices back to the newsroom - not to celebrate the e ... celý popis

510


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Mega Media

Nákupem získáte 51 bodů

Anotace knihy

This report attempts to find an honest and different way to understand the future of news across media. Its assesment begins in the marketplace and follows a maze of business practices back to the newsroom - not to celebrate the economic trends driving the news, but to identify the true leverage points shaping this brave new digital-information world.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

510

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: