Medialer Antiamerikanismus / Nejlevnější knihy
Medialer Antiamerikanismus

Kód: 01892271

Medialer Antiamerikanismus

Autor Igor Pejic

Egal ob der amerikanische Präsident George Bush oder Barack Obama heißt: Antiamerikanismus ist in Europa eine Konstante. Dies zeigt Igor Pejic in einer umfassenden Studie medialer Frames. Durch die Koppelung von Theorien aus den D ... celý popis

847

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Medialer Antiamerikanismus

Nákupem získáte 85 bodů

Anotace knihy

Egal ob der amerikanische Präsident George Bush oder Barack Obama heißt: Antiamerikanismus ist in Europa eine Konstante. Dies zeigt Igor Pejic in einer umfassenden Studie medialer Frames. Durch die Koppelung von Theorien aus den Disziplinen Kommunikationswissenschaft und Amerikanistik gelingt es ihm in einer rigiden empirischen Studie auch die latenten Dimensionen des Amerikahasses systematisch zu analysieren und dem Phänomen auf den Grund zu gehen. Die Resultate zeichnen ein klares Bild: Antiamerikanismus ist eine fest verankerte Ideologie die sich je nach Kontext in unterschiedlichen Formen manifestiert. Das Buch beschreibt den Wandel des Feindbildes angesichts der derzeitigen politisch-ökonomischen Situation und liefert einen wesentlichen Beitrag zur Erforschung des Amerikabildes. Die Studie adressiert neben Amerikanisten und Medienwissenschaftlern vor allem auch jene, die sich mit der Analyse von medialen Deutungsmustern beschäftigen.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Medien, Kommunikation Kommunikationswissenschaft

847

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: