Marketing sportu / Nejlevnější knihy
Marketing sportu

Kód: 12877749

Marketing sportu

Autor Andrzej Sznajder

We wspolczesnym swiecie nastepuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia sie wiec i rozwija takze marketing sportu, istote marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich ... celý popis

384


Skladem u dodavatele
Odesíláme do 4 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing sportu

Nákupem získáte 38 bodů

Anotace knihy

We wspolczesnym swiecie nastepuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia sie wiec i rozwija takze marketing sportu, istote marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich ksztaltowania, ceny i dystrybucje produktow sportu, promocje organizacji sportowych, role nowych mediow w marketingu sportu oraz problematyke sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostaly wzbogacone licznymi studiami przypadkow. Ksiazka jest przeznaczona dla studentow uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a takze osob profesjonalnie zajmujacych sie marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, roznych organizacjach zwiazanych ze sportem oraz sponsorow klubow czy stowarzyszen.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v polštině Sport

384

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: