Kód: 12871256
Publik?cia sa odborn?m sp?sobom zaober? mo?nos?ami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskov?ho sektora, ?portu a kult?ry. Jej cie?om je pouk?za? na tie marketingov? aspekty, ktor? sa pr?ve v neziskovom sektore, ?porte ... celý popis
Nákupem získáte 31 bodů
Publik?cia sa odborn?m sp?sobom zaober? mo?nos?ami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskov?ho sektora, ?portu a kult?ry. Jej cie?om je pouk?za? na tie marketingov? aspekty, ktor? sa pr?ve v neziskovom sektore, ?porte a kult?re odli?uj? od tradi?n?ho ?i komer?n?ho ch?pania marektingov?ch princ?pov. Najv???ia pozornos? sa venuje ?pecifik?m marketingov?ho mixu a jeho roz??ren?mu ch?paniu v r?mci neziskov?ch, ?portov?ch a kult?rnych aktiv?t. V troch kapitol?ch sa autori venuj? ?pecifick?m aspektom marketingu v neziskov?ch organiz?ci?ch, v ?porte a kult?re s d?razom na rozpracovanie marketingov?ho mixu. V publik?cii n?jdete mno?stvo pr?kladov spracovan?ch priamo z praxe a takisto mno?stvo obr?zkov. Cenn? poznatky v nej n?jdu nielen ?tudenti, ale takisto ka?d?, kto sa zauj?ma o problematiku marketingu uveden?ch oblast? v praxi.
Zařazení knihy Knihy ve slovenštině Učebnice a odborná literatura Společenské a humanitní vědy Reklama, marketing, obchod
308 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )