Kód: 06450004
Social networking started as a small idea that was novel but not necessarily viable to making money or promoting business. But, then a major change occurred. Starting in 2003 and continuing through 2007 and 2008, sites like MySpac ... celý popis
697 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 70 bodů
Social networking started as a small idea that was novel but not necessarily viable to making money or promoting business. But, then a major change occurred. Starting in 2003 and continuing through 2007 and 2008, sites like MySpace.com and Facebook.com have exploded to become two of the biggest, most powerful social networking hubs on the Internet and the two single most powerful marketing tools at many business owners
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy
697 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )