Kód: 05099040
The aim of this book is to enhance theoretical and practical understanding of quality management in tourism and hospitality. It provides a benchmark of current knowledge, and examines the range of research methods being applied to ... celý popis
5787 Kč
Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.
Nákupem získáte 579 bodů
The aim of this book is to enhance theoretical and practical understanding of quality management in tourism and hospitality. It provides a benchmark of current knowledge, and examines the range of research methods being applied to further develop tourism and hospitality service management research. The book contains 28 chapters by international experts, highlighting the tensions and challenges in tourism and hospitality services management.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries
5787 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )