Managing Customer Value / Nejlevnější knihy
Managing Customer Value

Kód: 08603046

Managing Customer Value

Autor Bradley Gale

Even today with quality improvement the battle cry of American industry, the quality programs in most companies are limited to "conformance to technical standards," according to quality expert Bradley Gale. While some have venture ... celý popis

586


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Managing Customer Value

Nákupem získáte 59 bodů

Anotace knihy

Even today with quality improvement the battle cry of American industry, the quality programs in most companies are limited to "conformance to technical standards," according to quality expert Bradley Gale. While some have ventured a step farther to measur

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

586

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: