Managing Business in a Multi-channel World / Nejlevnější knihy
Managing Business in a Multi-channel World

Kód: 01219373

Managing Business in a Multi-channel World

Autor Timo Saarinen

Addresses the concerns of existing companies who wish to succeed in the new multi-channel environment as it develops and becomes commonplace. The book offers insight into studies on multi-channel e-business in consumers, markets a ... celý popis

2868


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Managing Business in a Multi-channel World

Nákupem získáte 287 bodů

Anotace knihy

Addresses the concerns of existing companies who wish to succeed in the new multi-channel environment as it develops and becomes commonplace. The book offers insight into studies on multi-channel e-business in consumers, markets and strategy of e-business and the impending future of the multi-channel environment.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

2868

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: