Management and Marketing of Wine Tourism Business / Nejlevnější knihy
Management and Marketing of Wine Tourism Business

Kód: 21390300

Management and Marketing of Wine Tourism Business

Autor Marianna Sigala

This book links research in wine marketing/management and wine tourism, offering international and multidisciplinary perspectives. Addressing the evolving nature of the wine tourism industry and market, the book brings in new rese ... celý popis

4945


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Management and Marketing of Wine Tourism Business

Nákupem získáte 495 bodů

Anotace knihy

This book links research in wine marketing/management and wine tourism, offering international and multidisciplinary perspectives. Addressing the evolving nature of the wine tourism industry and market, the book brings in new research streams and techno

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

4945

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: