Kód: 04011182
Madison & Vine: Why the Entertainment and Advertising Industries Must Converge to Survive
Explains why the entertainment and advertising industries need to create business models based on content - commerce partnerships.
Mohlo by se vám také líbit
-
2943 Kč
-
581 Kč
Darujte tuto knihu ještě dnes
- Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
- Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
- Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.
Více informací
Více informací o knize Madison & Vine: Why the Entertainment and Advertising Industries Must Converge to Survive
Nákupem získáte 54 bodů
Anotace knihy
Explains why the entertainment and advertising industries need to create business models based on content - commerce partnerships.
Parametry knihy
Zařazení knihy
Knihy v angličtině
Economics, finance, business & management
Industry & industrial studies
Media, information & communication industries
- Plný název: Madison & Vine: Why the Entertainment and Advertising Industries Must Converge to Survive
- Autor: Scott Donaton
- Jazyk: Angličtina
- Vazba: Brožovaná
- Počet stran: 224
- EAN: 9780071462167
- ISBN: 0071462163
- ID: 04011182
- Nakladatelství: McGraw-Hill
- Hmotnost: 252 g
- Rozměry: 129 × 203 × 16 mm
- Datum vydání: 16. November 2005
Oblíbené z jiného soudku