Kreatives Problemloesen in der Werbebranche / Nejlevnější knihy
Kreatives Problemloesen in der Werbebranche

Kód: 01824600

Kreatives Problemloesen in der Werbebranche

Autor Stephanie Eckhardt

Dem kreativen Probleml sen in der Werbebranche liegen f nf spezielle Merkmale zugrunde, die im empirischen Teil dargestellt werden und sich auch theoretisch in der kognitiven Probleml sepsychologie begr nden lassen. Dazu werden As ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Kreatives Problemloesen in der Werbebranche

Anotace knihy

Dem kreativen Probleml sen in der Werbebranche liegen f nf spezielle Merkmale zugrunde, die im empirischen Teil dargestellt werden und sich auch theoretisch in der kognitiven Probleml sepsychologie begr nden lassen. Dazu werden Aspekte und Besonderheiten a

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Einzelne Wirtschaftszweige, Branchen

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: