Interactive Media: The Semiotics of Embodied Interaction / Nejlevnější knihy
Interactive Media: The Semiotics of Embodied Interaction

Kód: 05260422

Interactive Media: The Semiotics of Embodied Interaction

Autor S. O'Neill

The author discusses the existing theoretical approaches of semiotically informed research in HCI, what is useful and the limitations. He proposes a radical rethink to this approach and offers a different view of interaction from ... celý popis

1681


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Interactive Media: The Semiotics of Embodied Interaction

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

The author discusses the existing theoretical approaches of semiotically informed research in HCI, what is useful and the limitations. He proposes a radical rethink to this approach and offers a different view of interaction from that of most HCI experts.§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Industrial / commercial art & design

1681

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: