Informationsoekonomische Markenpolitik / Nejlevnější knihy
Informationsoekonomische Markenpolitik

Kód: 13939572

Informationsoekonomische Markenpolitik

Autor Marcus Schölling

Im Zentrum der Untersuchung stehen die informationsökonomischen Funktionen von Marken. Auf der Basis von Modellen wird eine Systematik von sechs spezifisch informationsökonomischen Funktionen von Marken aufgebaut. Ausgehend von di ... celý popis

1621


Očekávaný dotisk
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Informationsoekonomische Markenpolitik

Nákupem získáte 162 bodů

Anotace knihy

Im Zentrum der Untersuchung stehen die informationsökonomischen Funktionen von Marken. Auf der Basis von Modellen wird eine Systematik von sechs spezifisch informationsökonomischen Funktionen von Marken aufgebaut. Ausgehend von dieser Funktionensystematik werden Bezüge zu Wettbewerbsverhältnissen, Güter- und Transaktionstypen hergestellt. Die Bezüge ermöglichen u.a. eine Unterstützung markenpolitischer Entscheidungen, die sich in Unternehmen ergeben können.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Management

1621

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: