India Inside / Nejlevnější knihy
India Inside

Kód: 04419427

India Inside

Autor Kumar Nirmalya

Thanks to its ability to innovate, the developed world will always have a distinct advantage over the developing world, right? Not according to leading management experts Nirmalya Kumar and Phanish Puranam. In India Inside, the au ... celý popis

710

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize India Inside

Nákupem získáte 71 bodů

Anotace knihy

Thanks to its ability to innovate, the developed world will always have a distinct advantage over the developing world, right? Not according to leading management experts Nirmalya Kumar and Phanish Puranam. In India Inside, the authors draw on their research to show how India is already turning this assumption on its head--often in ways invisible to consumers in the developed world. Through their research and extensive interviews with India-based executives from such companies as AstraZeneca, GE, Infosys, Intel, and Wipro, the authors unveil the dramatic rise in invisible innovation occurring in India--from B2B products and R&D outsourcing to process and management innovation. The book also illuminates Indian companies' growing ability to innovate consumer products that are compact, low-cost, efficient, and robust in the face of harsh environmental conditions. The authors' analysis makes clear that for certain kinds of innovation, the long-held monopoly of the developed world is over. India Inside provides a wake-up call for executives and policy makers in the developed world and a clear-eyed view of both the challenges and opportunities facing multinationals seeking new sources of innovation in the future.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business innovation

710

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: