Handbook of Marketing Research Methodologies for Hospitality and Tourism / Nejlevnější knihy
Handbook of Marketing Research Methodologies for Hospitality and Tourism

Kód: 06742413

Handbook of Marketing Research Methodologies for Hospitality and Tourism

Autor Ronald A. Nykiel

This comprehensive guide clearly explains analysing markets, utilising qualitative and quantitative research methodologies, applying findings to market, development, and marketing strategies for the hospitality industry. ... celý popis

2813


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Handbook of Marketing Research Methodologies for Hospitality and Tourism

Nákupem získáte 281 bodů

Anotace knihy

This comprehensive guide clearly explains analysing markets, utilising qualitative and quantitative research methodologies, applying findings to market, development, and marketing strategies for the hospitality industry.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

2813

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: