Handbook of Communication and Corporate Reputation / Nejlevnější knihy
Handbook of Communication and Corporate Reputation

Kód: 01254954

Handbook of Communication and Corporate Reputation

Autor Craig E Carroll

With the latest insights from the world of communication studies into the nature of corporate reputation, this new addition to Wiley-Blackwell's series of handbooks on communication and media reflects the growing visibility of lar ... celý popis

1813


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Handbook of Communication and Corporate Reputation

Nákupem získáte 181 bodů

Anotace knihy

With the latest insights from the world of communication studies into the nature of corporate reputation, this new addition to Wiley-Blackwell's series of handbooks on communication and media reflects the growing visibility of large businesses' ethical profiles, and tracks the benefits that positive public attitudes can bring. * Definitive research collection for a fast-growing field * State-of-the-art communication studies insights on corporate reputation * Identifies and addresses the lacunae in the research literature * Features contributions by key international scholars * Applies new theoretical frameworks to corporate reputation

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

1813

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: