Cognitive Psychology of Mass Communication / Nejlevnější knihy
Cognitive Psychology of Mass Communication

Kód: 20077937

Cognitive Psychology of Mass Communication

Autor Fred W. Sanborn, Richard Jackson Harris

In a constantly changing media landscape, A Cognitive Psychology of Mass Communication is the go-to text for any course that examines mass communication from a psychological perspective. Now in its seventh edition, the book contin ... celý popis

2614

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Cognitive Psychology of Mass Communication

Nákupem získáte 261 bodů

Anotace knihy

In a constantly changing media landscape, A Cognitive Psychology of Mass Communication is the go-to text for any course that examines mass communication from a psychological perspective. Now in its seventh edition, the book continues its

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

2614

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: