Fundamentals of Corporate Communications / Nejlevnější knihy
Fundamentals of Corporate Communications

Kód: 06754085

Fundamentals of Corporate Communications

Autor David Reed

Gives professionals and students in marketing a comprehensive overview of what modern corporate communications is, and what it can achieve. Backed by numerous cases and examples, this book demonstrates how corporate communications ... celý popis

2424


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Fundamentals of Corporate Communications

Nákupem získáte 242 bodů

Anotace knihy

Gives professionals and students in marketing a comprehensive overview of what modern corporate communications is, and what it can achieve. Backed by numerous cases and examples, this book demonstrates how corporate communications affects the marketing mix and explains how it can support wider marketing objectives.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business communication & presentation

2424

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: