Entrepreneurship in the Asia-Pacific: Case Studies / Nejlevnější knihy
Entrepreneurship in the Asia-Pacific: Case Studies

Kód: 33276352

Entrepreneurship in the Asia-Pacific: Case Studies

Autor Hua Bai, Ke Xing, Michitaka Kosaka

This book is dedicated to the analysis of the entrepreneurship in successful companies by presenting and comparing a series of case studies in the Asia-Pacific where many new companies have been growing successfully in the 21th ce ... celý popis

4401


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Entrepreneurship in the Asia-Pacific: Case Studies

Nákupem získáte 440 bodů

Anotace knihy

This book is dedicated to the analysis of the entrepreneurship in successful companies by presenting and comparing a series of case studies in the Asia-Pacific where many new companies have been growing successfully in the 21th century.  In total, 5 cases in the manufacturing industry, 4 cases in the services industry, and 3 cases related to new business and social innovation are chosen from The mainland of China, Taiwan, Japan, Australia, Malaysia and Vietnam. Each case provides insight into the entrepreneur's aspiration, the processes of personal and business developments, the factors of success, and the inspirations drawn from the analysis. These cases are analyzed and compared from the viewpoints of entrepreneur's motivation, ability of foreseeing changes and opportunities in the future business environment, core resources and innovation, knowledge management and culture for the company, determination and ethos. These are critical factors in value creation for customers and the society, especially in the future business environment. Finally, commonalities and uniquenesses in entrepreneurship relevant to industry sectors and social-economic-cultural contexts are clarified and a typical entrepreneurship model in the Asia-Pacific is proposed. 

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Management

4401

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: