Kód: 05130960
Sport administrators and managers need more than ever to understand and communicate how to envision, develop, implement and supervise all stages of the marketing plan. Covering the concepts of situational analysis, consumer behavi ... celý popis
1320 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 132 bodů
Sport administrators and managers need more than ever to understand and communicate how to envision, develop, implement and supervise all stages of the marketing plan. Covering the concepts of situational analysis, consumer behaviour, target marketing, marketing objectives, strategies and tactics, implementation and control.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management
1320 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )