Designing with the Mind in Mind / Nejlevnější knihy
Designing with the Mind in Mind

Kód: 02280150

Designing with the Mind in Mind

Autor Jeff Johnson

In this completely updated and revised edition of Designing with the Mind in Mind, Jeff Johnson provides you with just enough background in perceptual and cognitive psychology that user interface (UI) design guidelines make intuit ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Designing with the Mind in Mind

Anotace knihy

In this completely updated and revised edition of Designing with the Mind in Mind, Jeff Johnson provides you with just enough background in perceptual and cognitive psychology that user interface (UI) design guidelines make intuitive sense rather than being just a list or rules to follow. Early UI practitioners were trained in cognitive psychology, and developed UI design rules based on it. But as the field has evolved since the first edition of this book, designers enter the field from many disciplines. Practitioners today have enough experience in UI design that they have been exposed to design rules, but it is essential that they understand the psychology behind the rules in order to effectively apply them. In this new edition, you'll find new chapters on human choice and decision making, hand-eye coordination and attention, as well as new examples, figures, and explanations throughout. It provides an essential source for user interface design rules and how, when, and why to apply them. It arms designers with the science behind each design rule, allowing them to make informed decisions in projects, and to explain those decisions to others. It equips readers with the knowledge to make educated tradeoffs between competing rules, project deadlines, and budget pressures. It completely updated and revised, including additional coverage on human choice and decision making, hand-eye coordination and attention, and new mobile and touch-screen examples throughout.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Computer science Human-computer interaction

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: