Creativity and Advertising / Nejlevnější knihy
Creativity and Advertising

Kód: 02514702

Creativity and Advertising

Autor Andrew McStay

Creativity and Advertising develops novel ways to theorise advertising and creativity. Arguing that combinatory accounts of advertising based on representation, textualism and reductionism are of limited value, Andrew McStay sugge ... celý popis

4476


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Creativity and Advertising

Nákupem získáte 448 bodů

Anotace knihy

Creativity and Advertising develops novel ways to theorise advertising and creativity. Arguing that combinatory accounts of advertising based on representation, textualism and reductionism are of limited value, Andrew McStay suggests that adver

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies

4476

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: