Controlling stereotypes and cyber-feminism in teacher education / Nejlevnější knihy
Controlling stereotypes and cyber-feminism in teacher education

Kód: 09368515

Controlling stereotypes and cyber-feminism in teacher education

Autor Pawielski Yolonda

There is a vital need for all teachers to provide students with an equitable opportunity to access 21st century skills within their everyday school life, and academia is seeing an increase of non-traditional students entering coll ... celý popis

3031


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Controlling stereotypes and cyber-feminism in teacher education

Nákupem získáte 303 bodů

Anotace knihy

There is a vital need for all teachers to provide students with an equitable opportunity to access 21st century skills within their everyday school life, and academia is seeing an increase of non-traditional students entering college classrooms (Forlin, 2011). Since the majority of non-traditional students enrolling in teacher education programs are female (Forlin, 2011), this study focuses on female non-traditional pre-service teachers (FNTPST). It is imperative that FNTPST feel comfortable with technology and debunk the stereotypical prophecy of their expected technological incompetence.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Health & personal development Self-help & personal development Advice on careers & achieving success

3031

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: