Kód: 22318680
This book provides students and academics with a comprehensive analysis of the theory and practice of branding. The challenge to explore new and effective ways of harnessing the power of communication to engage with company stakeh ... celý popis
4990 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 499 bodů
This book provides students and academics with a comprehensive analysis of the theory and practice of branding. The challenge to explore new and effective ways of harnessing the power of communication to engage with company stakeholders in interactive,
4990 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )
Nacházíte se: