Call Centre Training Handbook / Nejlevnější knihy
Call Centre Training Handbook

Kód: 04675225

Call Centre Training Handbook

Autor John P. Wilson

"The Call Centre Training Handbook" is a complete resource for providing learning, training and development within contact centres. Whether it is induction or periodic training, those who train staff will find it an indispensible ... celý popis

2067


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Call Centre Training Handbook

Nákupem získáte 207 bodů

Anotace knihy

"The Call Centre Training Handbook" is a complete resource for providing learning, training and development within contact centres. Whether it is induction or periodic training, those who train staff will find it an indispensible resource. It also offers call centre managers and trainers information with which to benchmark training and identifies best practice in learning and development. The book addresses the key areas of training call centre staff including; quality of customer service, dealing with difficult customers, outsourcing and offshore training, and measuring and evaluating performance. International case studies provide the reader with practical examples of real-life training, while sample exercises and models supply the tools to deliver effective learning.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

2067

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: