Business Strategy for the Wine Industry / Nejlevnější knihy
Business Strategy for the Wine Industry

Kód: 06812152

Business Strategy for the Wine Industry

Autor Stuart Orr

This book presents a multidimensional process for§developing a manufacturing strategy for wine§producers. This process can be applied to any§national industry engaged in wine, goods or service§production. The book will be of inter ... celý popis

2405


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Business Strategy for the Wine Industry

Nákupem získáte 241 bodů

Anotace knihy

This book presents a multidimensional process for§developing a manufacturing strategy for wine§producers. This process can be applied to any§national industry engaged in wine, goods or service§production. The book will be of interest to managers,§industry consultants and agriculture and business§researchers. The process focuses on the competitive§priorities (bases of competition) and key decision§areas (business features over which the organisation§has control) across the industry. The process§commences with a review of prior research, followed§by in-depth interviews, an industry expert workshop,§a national level survey and follow-up interviews. It§determined that 30 different groups existed in the§Australian wine industry for whom the priorities and§decision-making areas differed significantly. It§also found that a larger number of decision areas§(23) applied to the industry than were normally§considered in the literature (7); suggesting that the§decision-making process is not normally sufficiently§broad in its consideration of decision areas. The§book also presents several strategy decision-making§process models incorporating the perspective of§priorities and decision areas.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

2405

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: