Building Brand Identity - A Strategy for Success in a Hostile Marketplace / Nejlevnější knihy
Building Brand Identity - A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

Kód: 04887269

Building Brand Identity - A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

Autor Lynn B. Upshaw

Using a practical analytical approach, this timely work presents information and insights on the daily challenges brand managers face. Divided into two sections, the first emphasizes the need to understand customers and the curren ... celý popis

1594


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Building Brand Identity - A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

Nákupem získáte 159 bodů

Anotace knihy

Using a practical analytical approach, this timely work presents information and insights on the daily challenges brand managers face. Divided into two sections, the first emphasizes the need to understand customers and the current brand's assets before proceeding to refashion the brand's positioning and personality. The second half presents a detailed look at the practicalities of branding in today's tough market conditions along with an in-depth description and analysis of six major brands which have succeeded in creating strong identities. Includes hundreds of actual, up-to-the-minute examples.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

1594

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: