Brand Vision Archetypes: Créer des marques qui ont un sens / Nejlevnější knihy
Brand Vision Archetypes: Créer des marques qui ont un sens

Kód: 17851625

Brand Vision Archetypes: Créer des marques qui ont un sens

Autor Bart Norre, Kim Boehm, Peter Steidl

Comment construire le futur de votre marque? Pourquoi et comment les brand vision archetypes vous aident accomplir cette mission est le sujet de ce livre. Vous y trouverez des guides pratiques, les pi ges viter, comment condu ... celý popis

700


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Brand Vision Archetypes: Créer des marques qui ont un sens

Nákupem získáte 70 bodů

Anotace knihy

Comment construire le futur de votre marque? Pourquoi et comment les brand vision archetypes vous aident accomplir cette mission est le sujet de ce livre. Vous y trouverez des guides pratiques, les pi ges viter, comment conduire des workshops, les lis

Parametry knihy

700

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: