Bedtime Stories for Managers / Nejlevnější knihy
Bedtime Stories for Managers

Kód: 20163619

Bedtime Stories for Managers

Autor Henry Mintzberg

Management legend Henry Mintzberg (whose Berrett-Koehler books have sold over 225,000 copies worldwide) says we need to bring managing down from thin air and onto solid ground. Leaders need to be deeply rooted in what's happening ... celý popis

490

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Bedtime Stories for Managers

Nákupem získáte 49 bodů

Anotace knihy

Management legend Henry Mintzberg (whose Berrett-Koehler books have sold over 225,000 copies worldwide) says we need to bring managing down from thin air and onto solid ground. Leaders need to be deeply rooted in what's happening on the front lines, not isolated in the privileged confines of the boardroom. "Enough of heroic leadership, it's time for engaging management!" is the rallying cry from management and leadership giant Henry Mintzberg. He establishes this theme in the first story in the book, about the CEO of a failing airline who always flew comfortably in first class, blithely unaware of the terrible things happening with his customers in coach (in this case, being served famously inedible scrambled eggs). Managing can't be about sitting where you have become accustomed, insulating yourself--it has to be about eating the scrambled eggs. So Mintzberg urges leaders to call their own call centers, work with their workers, expect extraordinary ideas from ordinary people. Be a keynote listener, not a keynote speaker. Don't say "top management" if you won't say "bottom management." In this best-of collection from his popular, entertaining and irreverent blog, Mintzberg writes that he captures "a lifetime of learning about managing and organizing and strategizing, while getting out many of the ideas that I buried in obscure publications... If some strike you as outrageous, please understand that my most outrageous ideas tend to be my truest." This is Mintzberg at his most playful, but always with serious intent.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

490

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: