Bank Marketing for the 90's - New Ideas from 55 of the Best Marketers in Banking / Nejlevnější knihy
Bank Marketing for the 90's - New Ideas from 55 of  the Best Marketers in Banking

Kód: 04891938

Bank Marketing for the 90's - New Ideas from 55 of the Best Marketers in Banking

Autor Don Wright

Having spent 38 years in banking, including 21 as a CEO, the author believes that marketing is the foundation of the banking business and the key to its survival. Profound changes have occurred in the use and influence of marketin ... celý popis

8701


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Bank Marketing for the 90's - New Ideas from 55 of the Best Marketers in Banking

Nákupem získáte 870 bodů

Anotace knihy

Having spent 38 years in banking, including 21 as a CEO, the author believes that marketing is the foundation of the banking business and the key to its survival. Profound changes have occurred in the use and influence of marketing in the banking industry. Contains the best marketing ideas for financial institutions in the 1990's, developed by some of the top and most respected marketers in banking.

Parametry knihy

8701

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: